Könyvelés

Egy vállalkozás gördülékeny és sikeres működéséhez elengedhetetlen a precíz, hiteles és naprakész könyvelés, valamint a folyamatosan naprakész adminisztráció. Annak érdekében, hogy az általunk képviselt cégek vezetői kizárólag a saját teendőikre koncentrálhassanak, irodánk munkatársai mindenkor a tudásuk legjavát adják, és mindezt természetesen a legszigorúbb titoktartás mellett teszik.

Cégünk munkatársai szerteágazó tapasztalatokkal rendelkeznek a legkülönfélébb gazdasági szektorokban. Kollégáink szakmai jártassága, képzettsége a garancia arra, hogy a megbízóink által a tevékenységük során végzett valamennyi ügylet mindig pontosan, helyesen és a hatályos jogszabályoknak mindenben eleget téve kerüljenek megítélésre illetve adminisztrálásra.

Megbízóink részére komplex szolgáltatást nyújtunk:

  • Teljes körű kettős könyvelés,
  • Adóbevallások elkészítése, benyújtása,
  • Revíziók, önrevíziók elkészítése,
  • Ügyintézést és képviseletet az adóhatóságoknál,
  • Évközi, éves, záró beszámolók elkészítése,
  • Részvétel a könyvvizsgálatban,
  • Szabályzatok elkészítése, aktualizálása,
  • A vezetőségi riportok készítése (rendszeres, ad-hoc),
  • Önkormányzatokkal való kapcsolattartás, ügyintézés,
  • Jelentések készítése az ügyfél, illetve a hatóságok részére,
  • Az adminisztrációs munkafolyamat kialakításában, átszervezésében részvétel,
  • Jogszabályban előírt tájékoztatási és adatszolgáltatási feladatok ellátása,
  • Számviteli tanácsadás.

Az eredményes munka érdekében állandó kapcsolatot tartunk fenn megbízóinkkal, így ha kérdés vagy probléma merül fel, mi azonnal ügyfeleink rendelkezésére tudunk állni. A naprakész adminisztrációnak köszönhetően partnereink mindig pontos képet kapnak vállalkozásuk vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetükről.

Tisztában vagyunk azzal is, hogy ez a kapcsolat a kölcsönös bizalomra épül, ezért kollégáink a tudomásukra jutott információkkal, adatokkal kiemelt titoktartással bánnak, amit természetesen nyilatkozatban erősítünk meg.

vissza