Könyvelés
Egy vállalkozás gördülékeny és sikeres működéséhez elengedhetetlen a precíz, hiteles és naprakész könyvelés, valamint a folyamatosan naprakész adminisztráció. Annak érdekében, hogy az általunk képviselt cégek vezetői kizárólag a saját teendőikre koncentrálhassanak, irodánk munkatársai mindenkor a tudásuk legjavát adják, és mindezt természetesen a legszigorúbb titoktartás mellett teszik.
Cégünk munkatársai szerteágazó tapasztalatokkal rendelkeznek a legkülönfélébb gazdasági szektorokban. Kollégáink szakmai jártassága, képzettsége a garancia arra, hogy a megbízóink által a tevékenységük során végzett valamennyi ügylet mindig pontosan, helyesen és a hatályos jogszabályoknak mindenben eleget téve kerüljenek megítélésre illetve adminisztrálásra.
Megbízóink részére komplex szolgáltatást nyújtunk:
- Teljes körű kettős könyvelés,
- Adóbevallások elkészítése, benyújtása,
- Revíziók, önrevíziók elkészítése,
- Ügyintézést és képviseletet az adóhatóságoknál,
- Évközi, éves, záró beszámolók elkészítése,
- Részvétel a könyvvizsgálatban,
- Szabályzatok elkészítése, aktualizálása,
- A vezetőségi riportok készítése (rendszeres, ad-hoc),
- Önkormányzatokkal való kapcsolattartás, ügyintézés,
- Jelentések készítése az ügyfél, illetve a hatóságok részére,
- Az adminisztrációs munkafolyamat kialakításában, átszervezésében részvétel,
- Jogszabályban előírt tájékoztatási és adatszolgáltatási feladatok ellátása,
- Számviteli tanácsadás.
Az eredményes munka érdekében állandó kapcsolatot tartunk fenn megbízóinkkal, így ha kérdés vagy probléma merül fel, mi azonnal ügyfeleink rendelkezésére tudunk állni. A naprakész adminisztrációnak köszönhetően partnereink mindig pontos képet kapnak vállalkozásuk vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetükről.
Tisztában vagyunk azzal is, hogy ez a kapcsolat a kölcsönös bizalomra épül, ezért kollégáink a tudomásukra jutott információkkal, adatokkal kiemelt titoktartással bánnak, amit természetesen nyilatkozatban erősítünk meg.